dimecres, 15 de desembre del 2010

GERONIMO STILTON

Que qui és Geronimo Stilton?
Sóc jo! Sóc un ratolí més aviat distret, amb el cap als núvols... Dirigeixo un diari, però la meva autèntica passió és escriure. Aquí a Ratalona, a l´Illa dels Ratolins, els meus llibres són tots rat sellers. Però què em diue? Que No els coneixeu? Són històries per riure, més tendres que la mozzarella, més gustoses que el manxego, amb més sabor que els cabrales... Són històries per llepar-se'n els bigotis, paraula de Geronimo Stilton!
A la biblioteca trobaràs:


QUIN CANGUELI AL KILIMANJARO:
Era una freda tarda d´octubre. Estava col.locant l´última peça d´un complicadíssim puzle quan la taula va vibrar... i em vaig trobar morro a morro amb un rosegador extramusculós, extracatxes, extraenergètic: era el meu amic Hiena! Un instant després, l´escalfor de casa ja només era un record... M´esperaven les perpètues neus del Kilimanjaro!





EL MISTERIÒS MANUSCRIT DE NOSTRARATUS:
El Mag Nostraratus ho havia predit tot, fins i tot la Data de la Fi del Món! Jo volia publicar el manuscrit, però quan vaig anar a Ratfurt, a la Fira del Llibre, em va passar una cosa increïble... Ratadures ratades!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada